7 Αυγ 2009

ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΜΙΑ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ!

ΕΜ, ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΟΛΛΗΤΟ ΤΟΝ... ΚΟΤΤΑΚΗ!

Μάλιστα. Σαράντα εννιά ευρώ το πήγε το -φθηνότερο- εισιτήριο του ΟΣΕ στο Αθήνα - Θεσσαλονίκη, αυτός ο άχρηστος ανεπάγγελτος χοντρός από την Κομοτηνή. Από 25 που ήταν μέχρι προχθές.

Ούτε ένα ταξιδάκι δεν θα μπορούμε να κάνουμε στο τέλος.

Αυτό το όργιο, που αν δεν τον έσωζε ο κουμπάρος του ο πρωθυπουργός, πριμοδοτώντας τον και εκλέγοντάς τον βουλευτή, σήμερα θα ήταν στο ταμείο ανεργίας, είναι σήμερα υπουργός Μεταφορών.

Α, είναι και κολλητός του μεγάααλου εκείνου δημοσιογράφου της Δεξιάς του Μανόλη Κοττάκη (έχω μιλήσει γι αυτό το ζωύφιο της "δημοσιογραφίας" παλιότερα)

Αυτός, λοιπόν, θα σώσει τον ΟΣΕ;

5 σχόλια:

  1. Γράφει Ιστορία ο Παλήκαρος.Που τον θυμήθηκες τώρα φίλε μου και αυτόν αλλά και τη συμπάθειά μου τον μεγάλο που λες κιεσύ Κοττάκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΕΜΝΑ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΑ.
    ΟΛΑ ΤΑ ΝΙΣΤΙΚΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΗΣ Ν.Δ ΘΑ ΛΕΗΛΑΤΙΣΟΥΝ ΟΤΙ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ.
    Ο ΛΑΟΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ Π....τσου θα ξυπνήσει ο λαός,και όταν γίνω Αεροπόρος εγώ της πολεμικής Αεροπορίας
    τότε θα πάει και κάποιος από δαύτους Φυλακή κ.Ανώνυμε,με όλο το σεβασμό στο πρόσωπό Σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Του αγίου... Πανούτσου εννοείς κ. Χριστόδουλε; -))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μη με βάζεις δύσκολα,γιατι έχω πιεί και τα ουζάκια μου στη Καλαμίτσα-Του Αγίου Π@@τσου....
    πιστεύω να "ξεβρακώθηκα" τώρα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή