17 Αυγ 2009

ATHENS PLAZA, ΚΟΡΙΝΟΣ ΠΙΕΡΙΑΣ: ΜΗΝ ΒΑΖΕΤΕ ΒΕΝΖΙΝΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΤΙΜΗ

ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΑΡΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΚΛΕΒΕΙ

Στο Κορινό έχω σταματήσει πολλές φορές. Εκεί στο Athens Plaza, μπορείς να κάνεις τα πάντα για να χαλαρώσεις. Μπορείς να φας, να πιεις και να ξεκουραστείς πριν συνεχίσεις το ταξίδι σου.

Εγώ μάγκες μου, μόνο για κατούρημα σταματάω και καφέ παίρνω από το μίνι μάρκετ που υπάρχει εκεί. Μια φορά μόνο έφαγα και μου έκατσε η μακαρονάδα στο σταμάχι όταν πλήρωσα.

Αυτό ήταν, δεν ξανάδωσα τα λεφτουδάκια μου εδώ και χρόνια στους κλέφτες αυτούς.

Το ίδιο και στα βενζινάδικά τους. Μην βάζετε ΠΟΤΕ! Είστε μεγάλοι μαλάκες αν βάλετε εκεί βενζίνα. Ιδού και η απόδειξη από το μπλογκ ΛΕΥΤΕΡΙΑ.

Στα 600 μέτρα πιο μέσα, υπάρχει βενζινάδικο της BP (που δεν είναι και η φθηνότερη, ε;) που έχει την αμόλυβδη 22 λεπτά (60 δραχμές) το λίτρο φθηνότερη.

Όχι 600 αλλά... 10.600 μέτρα θα έκανα για να βάλω βενζίνη σε λογική τιμή.

2 σχόλια:

  1. Γιατί το Olympus plaza καλύτερο είναι; 2 sandwich με λίγο σαλάμι και λίγο gouda και 2 coca cola από 500ml πληρώσαμε 11€ (σχεδόν τέσσερα παλιά χιλιάρικα!). Είναι αισχροκερδείς όλοι τους στους σταθμούς του Κορινού.

    Φίλε ΜΠΟΜΠΕΡ έχουμε εντοπίσει τέτοιες περιπτώσεις σε όλη την Βόρεια Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή