12 Αυγ 2009

ΕΙΣΑΙ... ΤΡΟΥΜΠΑΣ, ΕΛΕΟΣ

ΕΙΡΩΝΕΙΑ & ΥΦΕΡΠΩΝ ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΓΥΡΗ ΣΙΔΕΡΗ

Μου γράφει συγκεκριμένα ΤΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Κ.Ε. ΤΟΥ ΛΑΟΣ  και κυριότερος υπερασπιστής του τυχοδιώκτη Καρατζαφέρη στην ελληνική μπλογκόσφαιρα: 

"EΣΕΙΣ τώρα παιδιά έχετε bloggs και είσαστε bloggers ε; Μάλλον πρέπει να το κλείνουμε το μαγαζάκι μας. ΤΡΟΥΜΠΑ γίναμε!! Δε λέμε για το post, αλλά για τις βωμολοχίες, που τις διαβάζουν ΚΑΙ τα παιδιά μου! ΕΛΕΟΣ έτσι; Δίνετε αφορμή και μας παίρνει ΟΛΟΥΣ η μπάλλα. Δόξα στον Υψιστο, η Ελληνική γλώσσα σε αντίθεση με τους Έλληνες είναι ΠΑΜΠΛΟΥΤΗ. Χρησιμοποιήστε την !!"

ΜΠΟΜΠΕΡ: Καταρχήν είμαι ένας. Κατά δεύτερον, μιλάς για τρούμπα. Η χρήση της καθημερινής ελληνικής γλώσσας (οι λέξεις που χρησιμοποιώ, ακόμα και οι... τρουμπικές, ΕΜΠΕΡΙΕΧΟΝΤΑΙ στην πάμπλουτη ελληνική γλώσσα) δίδει αφορμές για να σας πάρει η μπάλα;

Ε, τότε να συνεχίσω! Έχω ξαναπεί ότι η μπλογκόσφαιρα χρειάζεται VIM

Το ότι δεν σου αρέσει, κύριε, ο τρόπος που γράφω, δεν σημαίνει ότι πρέπει να σκάσω ή να με φιμώσεις. Δόξασε τον Ύψιστό σου και κάνε χρήση των ελληνικών όπως σου αρέσει.

Εγώ είμαι γκαβλιάρης και έχω επιλέξει έναν άλλον δρόμο!

2 σχόλια:

  1. Ακολουθώντας το link της πρώτης παραγράφου, έπεσα σε ένα -μάλλον- παλιό μου γνώριμο...
    ΑΝ είναι αυτός -και του μοιάζει αρκετά ΚΑΙ ηλικιακά- ,μιλάω για τον Σταματόπουλο.
    Παίδες, ΑΝ είναι αυτός επαναλαμβάνω, μιλάμε για -πρώην(?)- αξιωματικό απο ευελπίδων, που τουλάχιστον μια σχολική τάξη του λυκείου Αλίμου θα ήθελε να τον σπάσει στο ξύλο το 1978 ανήμερα της επετείου του Πολυτεχνείου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΡΟΣ ΤΡΩΚΤΙΚΌ

    http://makelio.blogspot.com/2009/08/o-ellas-ellas-mail.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή