1 Ιουν 2009

ΥΠΟΤΙΜΗΣΕ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ!


Σαράντα εννιά αναγνώστες μου (η πεντηκοστή ψήφος είναι... δική μου), με τίμησαν με την ψήφο τους στην πρώτη ψηφοφορία που έθεσα με το διφορούμενο, είναι η αλήθεια, ερώτημα "αν αισθάνονται ή όχι μαλάκες" μετά το λουκέτο της βουλής από τον μπούλη της Ραφήνας με βασικό στόχο να παραγράψει τις ευθύνες των αλητών υπουργών του!

Η λέξη - παγίδα ήταν το "αισθάνεστε" καθώς, σύμφωνα με την δική μου λογική, δεν είναι ισάξια του "είστε", όπως αρκετοί φίλοι νόμισαν (και γι αυτό δεν ψήφισαν).

Θα μπορούσα κάλλιστα να βάλω το ισάξιο "πόσο υποτιμά την νοημοσύνη σας..." αλλά ήθελα να είμαι πιο σκληρός στην έκφρασή μου. Ίσως να λάθεψα και να σας μπέρδεψα εσάς τους οκτώ που ψηφίσατε "καθόλου". Ίσως, όμως, και όχι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου