12 Ιουλ 2009

WIND: ΚΛΕΒΕΙ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ!


Έξαλλος από την οργή του, ένας αναγνώστης μου αναφέρει την απάτη της εταιρίας κινητής τηλεφωνίας WIND. Αξίζει να αναφερθεί, αν και πιστεύω ότι τα ίδια κάνουν και οι άλλοι δυο μεγάλοι απατεώνες, η VODAFONE και η COSMOTE, λόγω του καθεστώτος ατιμωρησίας και συγκάλυψης που επικρατεί στην Μπανανία μας.

"Έχω μια σύνδεση WIND και λόγω φόρτου εργασίας συνηθίζω να περιμένω την προσωρινή φραγή εξερχομένων κλήσεων πριν πάω να εξοφλήσω τον λογαριασμό μου στο μη κοντινό κατάστημα. Μένω σε χωριό και δεν είναι εύκολο να μετακινούμαι προς το κέντρο αποκλειστικά για την χάρη τους. Εκείνο που δεν ήξερα όμως είναι ότι κάθε φορά που γίνεται επανασύνδεση στο κινητό μου πληρώνω 4 ευρώ. Ξέρω ότι ο όρος αυτός στο συμβόλαιο που έχω υπογράψει έχει βγει καταχρηστικός από τα ελληνικά δικαστήρια. Άρα οι κύριοι αυτοί διαπράττουν απάτη και είναι απατεώνες. Ως πότε θα συνεχίσουμε να ανεχόμαστε αυτούς τους άτιμους;"

Τα λέει όλα ο άνθρωπος γι αυτούς τους αλήτες της κινητής τηλεφωνίας που δεν καταλαβαίνουν τίποτα από αποφάσεις δικαστηρίων και -μαζί με τους αρχιαπατεώνες τους τραπεζικούς- κρατούν τα σκήπτρα στην απάτη.

Τέσσερα ευρώ από δω, τρία από κει, το ποσό που μαζεύεται είναι μεγάλο και αποτελεί σαφέστατα προϊόν κλοπής και εξαπάτησης του πελάτη τους.

Τιμωρήστε τους! Κόψτε τις συνδέσεις και κάντε τα καρτοκινητά. Εκεί μπορούν να κλέβουν υπό... τον έλεγχό σας. Σαφώς, όμως, και πρέπει πάνω από όλα να περιορίσουμε τον χρόνο που μιλάμε στο κινητό...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου