16 Ιουλ 2009

ΟΥΡΑΝΟΥΠΟΛΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΡΩΚΤΙΚΟΥ!


Η επιτροπή αγώνα κατοίκων Ουρανούπολης μου έστειλε επιστολή (μπορείτε να την δείτε εδώ αναρτημένη στο δικό της μπλογκ) με την οποία επιτίθεται στο Τρωκτικό που παρουσίασε μεροληπτικά την πρόσφατη "αθωωτική" απόφαση του δικαστηρίου Ξάνθης για τον Εφρέμ και την παρέα του.

Έχω γράψει γι αυτήν την απόφαση και, προφανώς, αυτός ήταν ο λόγος που μου έστειλαν τις θέσεις τους.

Να παρατηρήσω ότι, από όσα είμαι σε θέση να αντιληφθώ, το Τρωκτικό, πράγματι, έλαβε μονομερή θέση για την απόφαση.

Πριν λάβω το μήνυμα της επιτροπής έκανα κάτι που δεν το συνηθίζω. Έστειλα την θέση μου στο Τρωκτικό για να την δημοσιεύσουν ως μια άποψη που δεν συμφωνεί με αυτούς. Το τί έγινε θα σας πω παρακάτω...

Όταν έλαβα το μήνυμα της επιτροπής (ξανα)ζήτησα από το Τρωκτικό να δώσουν, είτε από το μπλογκ τους, είτε μέσω εμού, μια απάντηση στην επιτροπή.

ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΟΙ... ΤΡΩΚΤΙΚΟΙ ΜΕ ΕΓΡΑΨΑΝ ΣΤ΄ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΟΥΣ!

Επομένως, μπορώ και γω με την σειρά μου να φανταστώ και να γράψω ό,τι θέλω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου