20 Απρ 2009

Η ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ ΔΙΟΓΚΩΝΕΙ ΤΙΣ ΑΠΑΤΕΣ!


Γιατί, άραγε, έχουμε την ουτοπία (και εμού συμπεριλαμβανόμενου) ότι η συνεχής και επίμονη διαμαρτυρία μας θα μετριάσει ή θα... εξαλλείψει την διαφθορά από την χώρα μας, την υπ΄αριθμόν ένα αιτία της οικονομικής κατάρρευσης της Ελλάδας και όλου του υπόλοιπου κόσμου;

Ποιός είναι αυτός που θα την πατάξει, αφού η εξουσία δεν είναι στα χέρια μας και δεν πρόκειται να αποκτηθεί;

Να σας το θέσω αλλιώς!

Αν σας (μου) δινόταν η ευκαιρία να "πιάσω την καλή" μέσω μιας καραμπινάτης παρανομίας, πλην με ελάχιστες πιθανότητες σύλληψής σας (μου), θα μπαίνατε (έμπαινα) στο δίλημμα ή όχι. Ακόμα και αν επέρχετο σύλληψις ποιές θα ήταν οι πιθανότητες να τιμωρηθείτε (τιμωρηθώ) παραδειγματικά;

Ας μην γελιόμαστε και ας είμαστε ρεαλιστές!

Η ατιμωρησία είναι η απάντηση, είναι η λέξη-κλειδί, στις παραπάνω ερωτήσεις.

Με απλά μαθηματικά, σας (με) συμφέρει να πάρετε (πάρω) το ρίσκο και να φτιαχτείτε (φτιαχτώ) μέσω παρανομίας στην ζωή μου.

Τα οφέλη της παρανομίας μου είναι, απλώς, πολλαπλάσια των συνεπειών που ΘΑ (και ΑΝ) υποστείτε (υποστώ) σε περίπτωση σύλληψής μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου