25 Σεπ 2009

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΟΛΟΙ ΤΑ ΤΣΕΠΩΝΑΝ, ΜΗΔΕ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΑΚΗ ΕΞΑΙΡΟΥΜΕΝΟΥ!

Εγώ τα έχω μάθει, μάλλον, από άλλη χώρα αυτά που πιστεύω, κ. μαλάκα Παπαγεωργόπουλε, όνειδος της Σαλονίκης, πρώην πρωταθλητή της Ελλάδος στα σπριντ.

Εγώ, αν ήμουν επικεφαλής σε έναν δήμο και οι ορκωτοί λογιστές γνωμοδοτούσαν για τον ΔΗΜΟ ΜΟΥ, ότι πέρσι και πρόπερσι ένας υπάλληλός ΜΟΥ υπεξαίρεσε 13 (ΔΕΚΑΤΡΙΑ!!!) εκατομμύρια ευρώ, τότε το πρώτο -ΚΑΙ ΜΟΝΟ- πράγμα που θα έκανα, θα ήταν να φορέσω ξανά τα αθλητικά μου παπούτσια και να αρχίσω να τρέχω προς τον... εισαγγελέα ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ. Αν είχα λίγη τσίπα πάνω μου!

Δεν μπορεί να μην ήξερες τίποτα, αγαπητέ Βασιλάκη, κομμένο το δούλεμα! Αν -μια στο εκατομμύριο- πράγματι δεν γνώριζες τότε θα έπρεπε, παράλληλα, να παραδεχτείς ότι είσαι ένας κοινός μπούφος, στην πλάτη του οποίου έπαιζαν παιχνίδια οι "δραστήριοι" υπάλληλοί σου.

Τα άρπαξαν, λοιπόν, τα λαμόγια σου και μαζί τους τα άρπαξες και συ, πρωταθλητή της δεκάρας!

Αυτή είναι η μόνη αλήθεια για σένα και τους αλήτες που λυμαίνονται -χρόνια τώρα- τον δήμο Θεσσαλονίκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου