21 Νοε 2009

Ο ΑΡΓΟΜΙΣΘΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ΤΖΟΥΜΑΣ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΛΙΓΑΚΙ ΝΑ ΚΛΕΒΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟ ΤΟΣΟ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ;

"ΔΟΥΛΕΙΑ", ΑΣΦΑΛΩΣ, ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΧΑΤΖΗΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΙ ΑΥΤΗ Η ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΡΓΟΣΜΙΣΘΙΑ

Τούτος ο χοντρομπουχεσούλης συνεχίζει να εισπράτει 4.000 ευρώ από τον άθλιο ΟΠΑΠ χωρίς να κάνει απολύτως τίποτα.

Ούτε καν περνάει από κει ο "γνωστός" αυτός δημοσιοσχετίστας εκτός από την πρώτη κάθε μήνα που ένας υπάλληλος του κατεβάζει το φακελάκι με τον μισθό - αργύρια και αυτός τα παντελονιάζει στο άψε σβήσε δίχως ίχνος ντροπής. Πού να την βρει άραγε;

Αυτό το ανθρωπάκι τρώει κάθε μήνα ένα τεσσάρι χιλιάδες ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΛΕΦΤΑ, γαμώ την κοινωνία μου και το μπουρδέλο χώρα που ζω!

1 σχόλιο:

  1. Ωπα «ανθοστόλιστε Μπόμπερ» το παρατραβάς. Τον κ. Τζούμα μας , κατηγορείς; Α φίλοι φίλοι αλλά τώρα θα τα ακούσεις! Γιατί βρε να μην πάρει 4 χιλιαρικάκια το μπουλουκακι; Τι έχετε πάθει όλοι εσείς οι χυδαίοι , και σιγά τα λεφτά, 4 χιλιάρικα δεν φτάνουν να πάρεις ούτε 2 Louis Vuitton, αν και σένα σε κόβω να μην σε συγκινούν τέτοια υψηλά ιδεώδη που κάτι σαν εσένα τα βαφτίζουν θλιβερό καταναλωτισμο, αλλά τι να σου κάνω τόσα ξέρεις τόσα λες. Αν δεν πάρω τα Vuitton μου, αν δεν αλλάξω το Vacheron Constantin μου (Rolex ως γνωστόν φοράνε οι νεόπλουτοι, εμείς είμαστε αναμπαμ-μπαμπαντάμ) αν δεν πιω τις Dom Pérignon μου , τι αξίζει η ζωή; Άσε δε που όλοι εμείς του crème de la crème κάνουμε και κανένα σταυρό για την σωτηρία της ψυχής μας, όχι σαν εσένα άθλιο κομμουνιστοειδές που είστε και άθεοι και φτωχοί (τι βρώμα θεέ μου) και ψευτοκουλτουριάρηδες. Δεν είδα εγώ τις προάλλες στο εθνικό την υπέροχη παράσταση της με καποιους που χορευανε σε κατι σωληνες και καθόμουν ΜΟΝΟ 4 σειρές πίσω από τη Γιάννα, δεν πήγα εγώ Επίδαυρο σε εκείνο το εργακι (δεν θυμάμαι τώρα πως το λένε που μια φοναζε να μην την θαψουν ζωντανη και μια καλη κυρια διπλα μου ελεγε να την κρεμασουν την παλιοκουμουνίστρια) και καθόμουν ΜΟΝΟ 2 σειρές πίσω από τη Γιάννα, για να μην σου πω βρε κρύε για την υπέροχη εκείνη παράσταση που με πήγαινε ο θειος μου ο στρατηγός όταν ήμουν μικρός στο καλλιμάρμαρο και θαύμαζα την «Πολεμική Αρετή των Ελλήνων». Ξαναγυρνάω όμως στον κ. Τζουμα, δεν σου έλειψε πικρόχολε μηδενιστή το υπέροχο ύφος του όταν κατακεραύνωνε τους εχθρούς της Ορθοδοξίας μας τοτε με τις ταυτοτητες, (αν και αυτά που έλεγε εναντίον του καλού μου του Σημίτη δεν μου άρεσαν. Καλές εποχές μια χαρά λεφτά βγάζαμε τότε) αλλά βέβαια μην βγάλει ένας άνθρωπος του θεού λεφτά με τον τιμιο ιδρωτα του , να πέσετε να τον φάτε άθεοι, τα ίδια δεν κάνατε και για τον άγιο γέροντα Εφραιμ του Βατοπεδίου. Κοιτά να μετανοήσεις σκουπίδι και εγώ για να δεις τι καλός που είμαι θα σε πάω να δεις και τι σουίτα του Καρόλου στο Βατοπέδι. (τσίγκινο σωβρακακι να φοράς γιατί δεν μπορώ να εγγυηθώ και για τις ορέξεις των υπολοίπων εκεί) ….. τα χάπια δεν θυμάμαι που έβαλα, έχω κι αυτό το έμενταλ, 10 φέτες Αλτσχάιμερ θα μου κόψετε; λεπτές για στιφάδο τις θέλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή